Friday, August 20, 2010

mangse ?

aku taw aku ny x berape smpurne , cz aku x duduk ngn mk bpak ak sejak kcik agy , kurang kaseh sayang yg dberikan pade aku  , aku dibesarkn dirumah itu bersama bibik aku sjak kecik , jady , seyes , aku kate aku x terurus , slalu datang lmbat ke skola , boley dikatekn tiap2 ary kene tulis jawi ,  [sebagai denda dtg lewat ]  , byle lmbat , aku naek kelas pon lmbat rr , dah la naek klaz lmbat , kne marah ngn cegu plak uh , aduhh , aku dapat gelaran sebagai 'BIRD' , hisshh ! lnx kowg la asalkn korg bahagie ,  aku slalu kene marah ngn cegu rosni , sarinah , satu agy , bile aku dapat tau cegu rosni jadi cegu disiplin , ak xtau knp aku jady sonok , mybe aku suke ott cegu sarinah xjadi cegu disiplin da , dan cegu sarinah selalu cakap , ' awak sorg je yg brmslah lam kelas niy ' , uhhh , sedihnye , aku yg jady mangse , padahal aku datang lmbat cz bpak aku masok kije lmbat , so dye bngkit lewat rr , haduihh ,any suggestion untuk aku brubah ?

No comments:

Post a Comment